Welyo / Contact center dla branży medycznej
Z Welyo placówki medyczne mogą działać szybciej, skuteczniej i w pełnej synchronizacji. System contact center dla branży medycznej to kompleksowe narzędzie do zarządzania komunikacją – od przypomnień SMS i e-mail, przez rejestrację wizyt, po automatyczne oddzwanianie i analizę danych. Welyo to także wsparcie dla innych sektorów – oferując zaawansowane oprogramowanie dla produkcji, rozbudowane rozwiązania dla e-commerce oraz narzędzia dostosowane do obsługi klientów B2B i B2C w branży finansowej i motoryzacyjnej. Dzięki możliwościom integracyjnym i elastycznym funkcjom zarządzania ruchem, Welyo staje się sercem operacyjnym każdej nowoczesnej organizacji. Zaufaj technologii, która rozwija się razem z Twoim biznesem – postaw na Welyo.
Contact center dla branży medycznej
Focus Telecom Polska S.A.
tel.:
222 289 289
Ostrobramska 101a
04-041 Warszawa
mazowieckie
NIP: 7010108702
Godziny otwarcia:
Pon. - Pią. 8:00-16:00